101 βήματα για ψηφιακό marketing- Μέρος 7ο – Internet και δημόσιες σχέσεις

internet-public-relations-2

101 βήματα για ψηφιακό marketing- Μέρος 7ο – Internet και δημόσιες σχέσεις

Internet και δημόσιες σχέσεις

 

Two 3d persons-puppets, met in the Internet. Objects over white

Two 3d persons-puppets, met in the Internet. Objects over white

Οι διαδικτυακές δημόσιες σχέσεις μπορούν να αποβούν πολύ κερδοφόρες. Τα δελτία τύπου είναι η πιο κυρίαρχη μορφή διαδικτυακών δημόσιων σχέσεων. Αν και είναι αρκετά εύκολο μέσο να χρησιμοποιήσετε, απαιτεί την ανάπτυξη ισχυρών σχέσεων με τα μέσα ενημέρωσης και πηγές διανομής.
60. Βελτιστοποίηση περιεχομένου δημοσίων σχέσεων με λέξεις και φράσεις-κλειδιά SEO, κλπ.
Λαμβάνοντας υπόψη το ότι τα δελτία τύπου προορίζονται για διαδικτυακές πλατφόρμες δημοσίων σχέσεων που έχουν τη δυνατότητα να βελτιώσουν την κατάταξή σας, σίγουρα δεν είναι κακή ιδέα να περιλαμβάνουν σχετικές λέξεις και φράσεις κλειδιά στο περιεχόμενό τους. Είτε έχετε κατασκευάσει ένα e-shop είτε έχετε δημιουργήσει μια ενημερωτική ιστοσελίδα πρέπει να υπάρχει ένας ειδικός μηχανισμός σε αυτά για την προώθηση της σελίδας σας και να μην περιοριστείτε σε ότι αυτή φέρει από τον κατασκευαστή σας. Τα όπλα αυτά είναι ευρέως διαθέσιμα σε όλους και με τα ίδια όπλα του ανταγωνισμού μην περιμένετε να ξεχωρίσετε.
61. Γράψτε δελτία τύπου που προβάλλουν την εταιρεία σας ως εμπειρογνώμονα του τομέα σας.
Τα δελτία τύπου έχουν ως στόχο να δημιουργήσουν ένα κανάλι επικοινωνίας μεταξύ των μέσων ενημέρωσης και τους εμπειρογνώμονες της βιομηχανίας. Εάν ένα δελτίο τύπου δεν αποδεικνύει ότι η εταιρεία σας και ο/η εκπρόσωπος της δεν έχουν τις απαιτούμενες γνώσεις για το συγκεκριμένο θέμα, τότε μάλλον θα δυσκολευτείτε να βρείτε οποιαδήποτε ανταπόκριση. Μην ξεχνάτε ότι το κύρος της αυθεντίας και η αξιοπιστία ενός ειδικού έχουν ειδικό βάρος άκρως πολύτιμο για εσάς και την επιχείρηση σας.
62. Βεβαιωθείτε ότι τα δελτία τύπου ανακοινώνουν κάτι το πραγματικά αξιόλογο.
Όλα τα δελτία τύπου χρειάζονται την έγκριση από την πηγή διανομής με την οποία συνεργάζεται η εταιρεία σας, και αυτή η έγκριση βασίζεται εν μέρει στην ειδησεογραφική αξία του δελτίου τύπου σας. Με άλλα λόγια, το δελτίο τύπου σας δεν θα λάβει την έγκριση αν δεν ανακοινώνει πραγματικά κάτι το ουσιώδες. Να ξέρετε ότι ένα ενδιαφέρον δελτίο τύπου αποτελεί από μόνο του μια έξοχη μορφή διαδικτυακής διαφήμισης.
63. Ανάπτυξτε καλές σχέσεις με τα μέσα ενημέρωσης.
Οι διαδικτυακές δημόσιες σχέσεις θα εξαρτηθούν από τις σχέσεις που θα δημιουργήσει η εταιρεία σας με διάφορες επαφές στα μέσα ενημέρωσης. Αυτές οι σχέσεις θα ενισχυθούν ακόμη περισσότερο όταν η επικοινωνία είναι συχνή και όταν τα δελτία τύπου είναι καλογραμμένα, πληροφοριακά, και προσφέρουν στις επαφές σας κάτι το πολύτιμο. Στην dreamweaver.gr στο πλαίσιο παροχής υπηρεσιών ψηφιακού marketing δημιουργήσαμε την DreamWeaver Media Group που είναι ένα σύνολο blogs , ιστοτόπων και διαδικτυακών κοινοτήτων στα social media που σκοπό έχουν να συνηγορούν – ενισχύουν την δημόσια εικόνα των πελατών μας.
64. Σύνδεση με την κύρια ιστοσελίδα σας.
Το περιεχόμενο των διαδικτυακών δημοσίων σχέσεων μπορεί επίσης να βοηθήσει την SEO εκστρατεία σας με τη συμπερίληψη των links με την ιστοσελίδα της εταιρείας σας. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί με ένα απλό hyperlink του ονόματος της εταιρείας σας όταν αναφέρεται για πρώτη φορά, ή περιλαμβάνοντας κείμενο-link που αφορά κάτι το οποίο προσφέρει η εταιρεία σας.
65. Βασιστείτε σε ένα δημοφιλές θέμα για δελτίο τύπου.
Κάθε δελτίο τύπου που έχει αποσταλεί για διανομή θα πρέπει να βασίζεται σε ένα θέμα που είναι επίκαιρο και συναφή· για να σιγουρευτείτε ότι το θέμα σας πληροί το κριτήριο αυτό, ξεκινάτε πάντα με ένα σχετικό άρθρο ειδήσεων. Αυτό δείχνει στα μέσα ενημέρωσης ότι όλοι μιλάνε και ενδιαφέρονται για το ίδιο θέμα.
66. Δημιουργήστε μια σελίδα ειδήσεων στη κεντρική ιστοσελίδα της εταιρείας σας για να αρχειοθετήσετε όλα τα δελτία τύπου και δημοσίων σχέσεων.
Μια “Ειδήσεις / Νέα ” σελίδα λέει τόσο στους θεατές σας όσο και στις μηχανές αναζήτησης ότι η εταιρεία σας είναι σχετική και αναφέρεται από τρίτους ως πηγή γνώσεων για το σχετικό θέμα.

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος & Συλλογή Δεδομένων (Lead Generation)
Η Εκδήλωση Ενδιαφέροντος & Συλλογή Δεδομένων (Lead Generation) οδηγεί άμεσα (εκείνους που δείχνουν ενδιαφέρον για το προϊόν ή την υπηρεσία σας) σε πωλήσεις. Για να είναι επιτυχής, οποιαδήποτε εκστρατεία Lead Generation θα πρέπει να επιβλέπει πολλαπλά κανάλια επικοινωνίας ταυτόχρονα.
67. Ζητήστε από τους αναγνώστες να συμπληρώσουν έντυπα.

Δημιουργήστε διαδικτυακά έντυπα που ζητούν όνομα, αριθμό τηλεφώνου, διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, και ενδεχομένως ένα πεδίο για να συμπληρώσουν την άποψη τους για μια σειρά ζητημάτων.Τα έντυπα θα πρέπει να υποβληθούν σε ενδιαφερόμενους επισκέπτες ως ένας τρόπος για να μάθετε περισσότερες πληροφορίες για κάτι που προσφέρει η εταιρεία σας. Οι υποψήφιοι πελάτες σας είναι οι πιο ενδιαφέροντες σύμβουλοι σας μην το ξεχνάτε αυτό ακόμα και αν κάποιες φορές ενδεχομένως σας κακοκαρδίζουν.
68. Κάντε δελεαστικές προσφορές.
Είναι πιθανότερο οι επισκέπτες να ενεργήσουν προς ώφελος ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας εάν συναντήσουν μια ελκυστική προσφορά. Ένα δωρεάν e-book είναι ένα δημοφιλές είδος προσφοράς που οι εταιρείες μπορούν να χρησιμοποιήσουν για να παρέχουν στους επισκέπτες κάτι ως αντάλλαγμα για τα στοιχεία επικοινωνίας τους. To influence marketing στηρίζεται και τροφοδοτείται πολύ από αυτή την πρακτική και έχει πολλά να προσφέρει στην ιστοσελίδα σας.
69. Πολλαπλές κλήσεις για δράση.
Οι πολλαπλές κλήσεις για δράση στην ιστοσελίδα σας ή σε όλες τις διάφορες μορφές διαφήμισης περιεχομένου είναι πολύ σημαντικός παράγοντας. Μια έκκληση για δράση μπορεί να είναι η διαφορά ανάμεσα σε έναν ενδιαφερόμενο επισκέπτη να φύγει απο τη σελίδα σας και ένα ενδιαφερόμενο επισκέπτη να ξαναεπισκεφτεί την επιχείρησή σας για δεύτερη φορά.

70. Επενδύστε σε pay-per-click διαφημίσεις.
Οι διαφημίσεις pay-per-click (όπως η διαφήμιση στο Google που αναφέραμε στο προηγούμενο άρθρο μας) είναι επίσης ένας αποτελεσματικός τρόπος ανεύρεσης νέων πελατών, ιδίως αν ληφθεί υπόψη το ότι αυτές οι διαφημίσεις εμφανίζονται μόνο σε αυτούς που ήδη αναζήτουν λέξεις-κλειδιά σχετικές με την επιχείρησή σας.
71. Email μάρκετινγκ.
Το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email marketing) είναι ακόμα ένας πάρα πολύ καλός τρόπος ψηφιακού μάρκετινγκ για ανεύρεση νέων πελατών, όπως αποδεικνύεται από τη σταθερή δημοτικότητα υπηρεσίων μαζικής αλληλογραφίας, όπως το MailChimp. Οι επαφές στη λίστα αλληλογραφίας της εταιρείας σας συνήθως δίνουν την άδεια τους να λαμβάνουν μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, και έτσι το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο σας δίνει την ικανότητα να ενημερώσετε το κοινό σας ακόμη περισσότερο για τα προϊόντα / υπηρεσίες σας, και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας.
72. Διατηρήστε το περιεχόμενο περιεκτικό και υψηλής ποιότητας.
Παρουσιάζοντας σαφές, υψηλής ποιότητας περιεχόμενο θα κάνετε τη διαδικασία ανεύρεσης νέων πελατών πολύ πιο εύκολη. Είναι επίσης σημαντικό να διατηρείτε τις ιστοσελίδες σας καλά οργανωμένες, με μια εύκολα αναγνωρίσιμη δομή ανεύρεσης νέων πελατών.

Στο επόμενο μέρος μας θα μιλήσουμε για το email marketing

Για την DreamWeaver.Gr
Θανάσης Δαβαλάς

Για την dreamweaver.gr
Athanassios Davalas

Δημιουργήστε το δικό σας διακριτικό
No Comments

Leave a Comment