Dreamweaver.Gr

logo-mockup-dreamweaver-gr-case

Logo Mockup. DreamWeaver.Gr case

Κάθε σχεδιαστής πρέπει να έχει σχεδιάσει μια εταιρική ταυτότητα κάποια στιγμή στην καριέρα του. Στην πραγματικότητα η δημιουργία της εταιρικής ταυτότητας είναι ένα ουσιαστικό μέρος του σχεδιασμού μιας ιστοσελίδας ή ενός ηλεκτρονικού καταστήματος.Η αρχή μιας ιστοσελίδας είναι το logo που προσδιορίζει την εταιρική ταυτότητα.Το...

προώθηση ηλεκτρονικού καταστήματος

Υπάρχει πρόβλημα με την προώθηση ενός ηλεκτρονικού καταστήματος αν κάνουμε αντιγραφή στις περιγραφές των προϊόντων;

Αυτό είναι ένα ερώτημα το οποίο προβληματίζει τους ιδιοκτήτες ηλεκτρονικών καταστημάτων οι οποίοι θέλουν τα δικά τους προϊόντα να βρίσκονται στις πρώτες θέσεις του google. Επίσης το ερώτημα αυτό προβληματίζει όλους όσους αναλαμβάνουν την προώθηση ηλεκτρονικών καταστημάτων.Εάν χρησιμοποιήσουμε την ίδια περιγραφή ενός προϊόντος σε...

domain authority

Τι είναι το domain authority και πως χρησιμοποιείται στην προώθηση ιστοσελίδων

Σε αυτό το άρθρο θα μιλήσουμε για το domain authority. Το domain authority είναι ένα νούμερο που δημιουργήθηκε από το Moz και κυμαίνεται από 0 μέχρι 100. Το domain authority χρησιμοποιείται όταν ξεκινάμε να κάνουμε προώθηση ιστοσελίδων και συγκρίνουμε ένα site με ένα άλλο προσπαθώντας...

Google penalty

Google penalty: τι είναι, που οφείλεται, πως το αναγνωρίζουμε

Το Google θέλει να ικανοποιήσει το σκοπό του χωρίς συμβιβασμούς. Σκοπός του είναι να δώσει στους χρήστες του πρόσβαση σε ακριβείς πληροφορίες, σε μοναδικό περιεχόμενο και το πιο καλογραμμένο περιεχόμενο. Συνεχώς βελτιώνει τους αλγορίθμους έτσι ώστε οι καλύτερες σελίδες στο διαδίκτυο να παίρνουν τη θέση...

youtube προώθηση ιστοσελίδας

Αξιοποιήστε τα παλιά video από το youtube για την προώθηση της ιστοσελίδας σας

Σε αυτό το άρθρο παρουσιάζουμε μια από τις πιο ισχυρές τεχνικές που μπορείτε να εφαρμόσετε για να δώσετε πάλι ζωή σε όλα τα video που έχετε ανεβάσει στο παρελθόν στο youtube. Με αυτό τον τρόπο θα ενισχύστε πολύ την προώθηση της ιστοσελίδας σας και όλες...

Τεχνικές προώθησης ηλεκτρονικού καταστήματος

Τεχνικές προώθησης ηλεκτρονικού καταστήματος: Παραμείνετε στη σφαίρα επιρροής σας

Κάθε ιστοσελίδα έχει μια σφαίρα επιρροής. Ένα ηλεκτρονικό κατάστημα πουλάει προϊόντα από συγκεκριμένους κατασκευαστές και συγκεκριμένες μάρκες. Αυτοί οι κατασκευαστές είναι που καθορίζουν τις λέξεις και τα νοήματα τα οποία το ηλεκτρονικό κατάστημα πρέπει να περιέχει.Για παράδειγμα, ας υποθέσουμε οτι προωθούμε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα που...

mobile friendly ιστοσελίδες

Η google προτιμάει τις ιστοσελίδες που είναι mobile friendly

Η google προτιμάει τις ιστοσελίδες που είναι mobile friendly (φιλικές προς κινητές συσκευές)Από την Τρίτη, 21 του Απριλίου 2015, η Google έχει κάνει μια τεράστια αλλαγή στον τρόπο που ταξινομεί τις ιστοσελίδες στα αποτελέσματα αναζήτησης . Για να καταλάβουμε πόσο μαζική είναι αυτή η αλλαγή...

ανάλυση των keyword data

Συγγραφή άρθρων βάσει της ανάλυσης των keyword data

Ο καλύτερος τρόπος να επιλέξουμε τα θέματα πάνω στα οποία θα παράγουμε περιεχόμενο για την προώθηση της ιστοσελίδας μας είναι να παρατηρήσουμε από που προέρχεται η κίνηση προς την ιστοσελίδα μας.Δεν έχει κανένα νόημα να κάνουμε blogging απλά και μόνο για να υπάρχει περιεχόμενο ....

προώθηση ιστοσελίδας

Ξεκινήστε την προώθηση της ιστοσελίδας σας με αυτά που θέλουν να μάθουν οι πελάτες σας

Πριν ξεκινήσει η προώθηση ιστοσελίδων προηγείται η επιλογή των λέξεων κλειδιών (keywords).Ο καλύτερος τρόπος για να επιλέξετε keywords είναι να λάβετε υπόψη τι πραγματικά θέλουν να μάθουν οι πελάτες σας.Οι περισσότεροι ιδιοκτήτες ιστοσελίδων κοιτάζουν τα αποτελέσματα αναζήτησης καθώς και τα σχετικά συμβουλευτικά λογισμικά επιλογής λέξης...

γράφτε αυτά που θέλει το κοινό σας

Γράφτε αυτό που θέλει το κοινό σας

Ας υποθέσουμε οτι κάνουμε προώθηση ιστοσελίδας και προωθούμε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα.Ας υποθέσουμε οτι γράφουμε άρθρα για να προωθήσουμε το ηλεκτρονικό κατάστημα. Σε αυτό το άρθρο θα μιλήσουμε για την ποιότητα αυτών των άρθρων.Όταν λέμε οτι πρέπει να γράφτετε αυτά που θέλει το κοινό σας, αυτό...