Dreamweaver.Gr

Η φύση ξέρει καλύτερα

Η φύση ξέρει καλύτερα. Natural-Cosmetics.Gr

Η φύση ξέρει καλύτερα - Natural-Cosmetics.GrΈνα ακόμη διαφημιστικό βίντεο μας για το natural-cosmetics.gr το οποίο στοχεύει στην ανάδειξη των πλεονεκτημάτων των φυτικών προϊόντων που αυτό διαθέτει.Δεδομένης της θερμής ανταπόκρισης του κοινού σε προϊόντα φυτικής προέλευσης απόρροια του σύγχρονου lifestyle στοχεύουμε απλά στην ταύτιση των προϊόντων...

Ένας σύγχρονος διάλογος με την πραγματικότητα

Love2Care.Gr – Ένας σύγχρονος διάλογος με την πραγματικότητα.

Η κατασκευή ενός ηλεκτρονικού φαρμακείου σε εμάς στην DreamWeaver.Gr θα μπορούσε να αποτελέσει ρουτίνα υπό την έννοια ότι πλέον στο πελατολόγιο μας αθροίζονται κάποια από τα δημοφιλέστερα ηλεκτρονικά φαρμακεία με τζίρο εκατομμυρίων ευρώ ανά μήνα.Δεν ξεχνούμε όμως ότι η επιτυχία τους είναι και δική μας...

4epoxes.com Χριστούγεννα και Αγορές μέσω διαδικτύου

4epoxes.com . Χριστούγεννα και Αγορές μέσω διαδικτύου

Το 2014 οι Ευρωπαίοι καταναλωτές ξόδεψαν κατά μέσο όρο, €488 στις αγορές τους κατά την εορταστική περίοδο των Χριστουγέννων, ποσό το οποίο είναι κατά μόλις 3% μειωμένο σε σχέση με τις πραγματικές δαπάνες, που οι ίδιοι δήλωσαν ότι έκαναν την εορταστική περίοδο του 2013.Οι καταναλωτές...

Φυσικό - Ηλεκτρονικό Φαρμακείο

Φαρμακείο Ζήκας. Φυσικό – Ηλεκτρονικό Φαρμακείο. Ένα και το αυτό.

Η ηλεκτρονική επιχειρηματικότητα δεν είναι τίποτε άλλο παρά επιχειρηματικότητα η οποία εκπονείται διαδικτυακά.Αυτή την απλή αλήθεια έρχεται να αναδείξει το βίντεο μας για ένα ακόμη ηλεκτρονικό φαρμακείο που από τις πρώτες ημέρες λειτουργίας του δείχνει ότι ήρθε για να μείνει στον χώρο.Έτσι και το ηλεκτρονικό...

Χριστούγεννα και καταναλωτής 4epoxes com case

Χριστούγεννα και καταναλωτής. – 4epoxes.com case

Έχουν μείνει λίγες ημέρες μέχρι τα Χριστούγεννα ώστε ο καταναλωτής να κάνει τις αγορές που θα αποφασίσει τουλάχιστον από τις αρχές Δεκεμβρίου.Η κρίση δεν θα αφήσει πολλά περιθώρια, οι αγορές θα είναι συγκεκριμένες και προγραμματισμένες με τους καταναλωτές να ψάχνουν τα «ρέστα» στις τσέπες...

Εξ αντανακλάσεως συμπάθεια

4epoxes.com – Εξ αντανακλάσεως συμπάθεια

Οι ειδικοί της διαφήμισης συμφωνούν στο ότι η πιο αποτελεσματική διαφήμιση είναι αυτή που επιδρά στην καρδιά -και όχι στο μυαλό- κι αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό όταν πρόκειται για μια διαφήμιση στο διαδίκτυο σε έναν δημόσιο χώρο όπου καθημερινά σερφάρουν εκατομμύρια άνθρωποι.Δεν πρέπει να υπάρχει,...

PersianCarpet

PersianCarpet.Gr – Προώθηση μέσω της ανάδειξης ιδιαίτερων χαρακτηριστικών

Τα περσικά χαλιά είναι ιδιαίτερα γνωστά σε όλους. Πως όμως μπορούμε εύκολα να αναδείξουμε αυτά τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τους και να προσελκύσουμε την προσοχή των υποψηφίων πελατών;Η απάντηση κρύβεται στον υπερχιλιετή περσικό πολιτισμό και στην απλή προβολή του.Ότι ήδη έχει εντυπωθεί θετικά στο υποσυνείδητο...

Προβολή μέσω βίντεο σε Facebook και Youtube

Προβολή μέσω βίντεο σε Facebook και Youtube

Το upload ενός video στο Facebook και η προώθησή του διαφημιστικά είναι εφικτή εδώ και αρκετό καιρό, όμως μόλις το τελευταίο χρονικό διάστημα παρατηρούμε ότι το κοινό αντιμετωπίζει πολύ θετικά αυτού του είδους τις δημοσιεύσεις και διαφημίσεις.Αυτό συμβαίνει γιατί το Facebook πήρε τα απαραίτητα μέτρα...

Ηλεκτρονικό Φαρμακείο

Ηλεκτρονικό Φαρμακείο. Συμπλήρωμα και το μέλλον του φυσικού

Πρόσφατα εκδόθηκε το ΦΕΚ που αφορά την πιστοποίηση των ηλεκτρονικών φαρμακείων η οποία θα γίνει από τον Πανελλήνιο Φαρμακευτικό Σύλλογο.Ο λόγος απλός. Ένας τζίρος που μεγαλώνει κάθε χρόνο και αυτό με τα ΜΗΣΥΦΑ να είναι προ των πυλών να ενσωματωθούν στα προς διάθεση από το...

Αύξηση αναγνωρισιμότητας

Αύξηση αναγνωρισιμότητας.Το κλειδί της επιτυχίας.

Η εταιρική εικόνα είναι η συνολική εντύπωση που η οντότητα προκαλεί στα μυαλά των ανθρώπων.H η εικόνα που συνδέεται με το όνομα μιας εταιρίας.Η εταιρική εικόνα είναι, επομένως, η συνολική εντύπωση που προκαλεί η φίρμα της εταιρίας, σε αντίθεση με τη μεμονωμένη αναγνώριση της μέσω...