Dreamweaver.Gr

Γιατί και Πώς να Επαληθεύσετε τις Λίστες email marketing

 Το email μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι μια ευρέως αποδεκτή και χρησιμοποιούμενη τακτική marketing εδώ και πολλά χρόνια. Κατά τα τελευταία 20 χρόνια, το μόνο πράγμα που έχει αλλάξει με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο είναι ότι οι συνεπείς αποστολείς email συνεχίζουν να τιμωρούνται όλο και περισσότερο από τους...

Social Media προώθηση

Social Media προώθηση Η ιδέα για αυτή τη δημοσίευση προήλθε από δύο απλές ερωτήσεις: Πως μπορώ να μεγιστοποιήσω τη δύναμη του μάρκετινγκ καθενός διαύλου ενημέρωσης χωρίς να καταναλώνω χρόνο και πόρους; Πως να δώσω ώθηση στην κίνηση που δέχεται το blog χωρίς να βασίζομαι κυρίως στο Google;Και τα...

Κατασκευή eshop. Τι να προσέξετε

Εδώ είναι μερικά βασικά Στατιστικά Στοιχεία Συμπεριφοράς Καταναλωτών E-Commerce (Ηλεκτρονικού Εμπορίου) που πρέπει να προσέξετε αν έχετε αποφασίσει να προχωρήσετε στην κατασκευή ενός eshop:Το 93% των καταναλωτών θεωρούν την οπτική εμφάνιση ως έναν παράγοντα στην απόφαση αγοράς. Για αυτόν τον λόγο στην dreamweaver.gr χρησιμοποιούμε templates...

Αυθεντία και Κύρος. Λέξεις κλειδιά στην προώθηση μιας ιστοσελίδας

Αυθεντία και Κύρος. Λέξεις κλειδιά στην προώθηση μιας ιστοσελίδαςΔεν περνάει ούτε μία εβδομάδα στο blog μας που να μην επιμελούμαστε και να μην μοιραζόμαστε τα γεγονότα, τις απόψεις, τα αποσπάσματα, ακόμη και το περιεχόμενο άλλων ανθρώπων, μέσω των infographics (πληροφοριακών γραφημάτων) , video  και άλλων δημοσιεύσεων.Ωστόσο,...

Infographics: η οπτικοποίηση της γλώσσας στην κατασκευή ιστοσελίδων

Infographics: η οπτικοποίηση της γλώσσας στην κατασκευή ιστοσελίδων Πριν από τη γραφή υπήρχε η εικόνα. Τώρα, η εποχή της «σκέτης» λεκτικής αφήγησης έχει περάσει και στη θέση της διαμορφώνεται μια νέα «πολυμεσική» μορφή μετάδοσης της πληροφορίας που παντρεύει τις λέξεις με τις εικόνες, και μάλιστα σε...

DreamWeaver.Gr .15 χρόνια παρουσίας. Μια ψήφος εμπιστοσύνης της αγοράς.

Ξεκινήσαμε το 2001. Μπαίνοντας στο 2016 συμπληρώσαμε 15 χρόνια συνεχούς και αδιάλειπτης παρουσίας στον χώρο.Αυτό από μόνο του κάτι σημαίνει και δεν είναι παρά μια ψήφος εμπιστοσύνης από την αγορά που σκοπεύουμε να συνεχίσουμε να τιμούμε και να μην θεωρούμε τίποτα σαν δεδομένο. [embedyt] http://www.youtube.com/watch?v=buzOgDma64U[/embedyt]...

Εταιρική εικόνα στο διαδίκτυο. Η συνολική εντύπωση μιας οντότητας

Η εταιρική εικόνα είναι η συνολική εντύπωση που η οντότητα προκαλεί στα μυαλά των ανθρώπων.H η εικόνα που συνδέεται με το όνομα μιας εταιρίας.Η εταιρική εικόνα είναι, επομένως, η συνολική εντύπωση που προκαλεί η φίρμα της εταιρίας, σε αντίθεση με τη μεμονωμένη αναγνώριση της μέσω...

Ομάδες πελατών στο ηλεκτρονικό εμπόριο

Ομάδες πελατών στο ηλεκτρονικό εμπόριο H κατανόηση των πελατών OpenCart (ανοιχτό καλάθι) και των Customer Groups (ομάδες πελατών) Το να κατανοείς τους πελάτες σου σημαίνει το να βρίσκεις τον κατάλληλο τρόπο να τους προσεγγίσεις.Η διαφορά μεταξύ του να γνωρίζεις απλά τους πελάτες σου και του να...

Πως να χειρίζεστε τις επιστροφές προιόντων στο OpenCart

Πως να χειρίζεστε τις επιστροφές προιόντων στο OpenCart  Οι επιστροφές προιόντων είναι ανάμεσα στις πιο σημαντικές ενέργειες που μπορεί να κάνει ο διαχειριστής ενός ηλεκτρονικού καταστήματος. Όσο και αν αυτές σημαίνουν πιθανώς απώλεια εσόδων και χρόνου ο σωστός χειρισμός του άπτεται της διαδικτυακής φήμης του e-shop...