Dreamweaver.Gr

ecommerce-tips

Κατασκευή eshop. Τι να προσέξετε

Εδώ είναι μερικά βασικά Στατιστικά Στοιχεία Συμπεριφοράς Καταναλωτών E-Commerce (Ηλεκτρονικού Εμπορίου) που πρέπει να προσέξετε αν έχετε αποφασίσει να προχωρήσετε στην κατασκευή ενός eshop:Το 93% των καταναλωτών θεωρούν την οπτική εμφάνιση ως έναν παράγοντα στην απόφαση αγοράς. Για αυτόν τον λόγο στην dreamweaver.gr χρησιμοποιούμε templates...

aythentia

Αυθεντία και Κύρος. Λέξεις κλειδιά στην προώθηση μιας ιστοσελίδας

Αυθεντία και Κύρος. Λέξεις κλειδιά στην προώθηση μιας ιστοσελίδαςΔεν περνάει ούτε μία εβδομάδα στο blog μας που να μην επιμελούμαστε και να μην μοιραζόμαστε τα γεγονότα, τις απόψεις, τα αποσπάσματα, ακόμη και το περιεχόμενο άλλων ανθρώπων, μέσω των infographics (πληροφοριακών γραφημάτων) , video  και άλλων δημοσιεύσεων.Ωστόσο,...

infographic-business-brain-XL

Infographics: η οπτικοποίηση της γλώσσας στην κατασκευή ιστοσελίδων

Infographics: η οπτικοποίηση της γλώσσας στην κατασκευή ιστοσελίδων Πριν από τη γραφή υπήρχε η εικόνα. Τώρα, η εποχή της «σκέτης» λεκτικής αφήγησης έχει περάσει και στη θέση της διαμορφώνεται μια νέα «πολυμεσική» μορφή μετάδοσης της πληροφορίας που παντρεύει τις λέξεις με τις εικόνες, και μάλιστα σε...

dreamweaver_logo_tr

DreamWeaver.Gr .15 χρόνια παρουσίας. Μια ψήφος εμπιστοσύνης της αγοράς.

Ξεκινήσαμε το 2001. Μπαίνοντας στο 2016 συμπληρώσαμε 15 χρόνια συνεχούς και αδιάλειπτης παρουσίας στον χώρο.Αυτό από μόνο του κάτι σημαίνει και δεν είναι παρά μια ψήφος εμπιστοσύνης από την αγορά που σκοπεύουμε να συνεχίσουμε να τιμούμε και να μην θεωρούμε τίποτα σαν δεδομένο. [embedyt] http://www.youtube.com/watch?v=buzOgDma64U[/embedyt]...

etairikh-eikona-sto-diadiktyo

Εταιρική εικόνα στο διαδίκτυο. Η συνολική εντύπωση μιας οντότητας

Η εταιρική εικόνα είναι η συνολική εντύπωση που η οντότητα προκαλεί στα μυαλά των ανθρώπων.H η εικόνα που συνδέεται με το όνομα μιας εταιρίας.Η εταιρική εικόνα είναι, επομένως, η συνολική εντύπωση που προκαλεί η φίρμα της εταιρίας, σε αντίθεση με τη μεμονωμένη αναγνώριση της μέσω...

opencart-customer-groups

Ομάδες πελατών στο ηλεκτρονικό εμπόριο

Ομάδες πελατών στο ηλεκτρονικό εμπόριο H κατανόηση των πελατών OpenCart (ανοιχτό καλάθι) και των Customer Groups (ομάδες πελατών) Το να κατανοείς τους πελάτες σου σημαίνει το να βρίσκεις τον κατάλληλο τρόπο να τους προσεγγίσεις.Η διαφορά μεταξύ του να γνωρίζεις απλά τους πελάτες σου και του να...

opencart-logo

Πως να χειρίζεστε τις επιστροφές προιόντων στο OpenCart

Πως να χειρίζεστε τις επιστροφές προιόντων στο OpenCart  Οι επιστροφές προιόντων είναι ανάμεσα στις πιο σημαντικές ενέργειες που μπορεί να κάνει ο διαχειριστής ενός ηλεκτρονικού καταστήματος. Όσο και αν αυτές σημαίνουν πιθανώς απώλεια εσόδων και χρόνου ο σωστός χειρισμός του άπτεται της διαδικτυακής φήμης του e-shop...

htaccess-wordpress

.htaccess και ασφάλεια στο wordpress

.htaccess συμβουλές για να αυξήσετε την ασφάλεια και το SEO (βελτιστοποίηση μηχανής αναζήτησης) στο WordPress To .htaccess (Hypertext Access) αρχείο είναι ένα αρχείο ρυθμίσεων παραμέτρων που σας επιτρέπει να αλλάξετε τις θυμίσεις του διακομιστή σας στο διαδίκτυο. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το αρχείο για να ελέγξετε φακέλους...

ampproject_design19blog_big

AMP Accelerated Mobile Pages (επιταχυμένες σελίδες για κινητά)

AMP Accelerated Mobile Pages (επιταχυμένες σελίδες για κινητά) H google προωθεί μια καινούρια ιδέα που ονομάζεται Accelerated Mobile Pages (επιταχυμένες σελίδες για κινητά), συντομευμένα AMP. Το παρόν άρθρο εξηγεί τι είναι το ΑΜΡ και σε τι αποσκοπεί, ποιος θα έπρεπε να το εφαρμόσει και γιατί, πως...

Στοχεύοντας στις αγορές του εξωτερικού

OlympiaBeautyStore.com – Στοχεύοντας στις αγορές του εξωτερικού

Σαν dreamweaver.gr έχουμε δημιουργήσει πολλά ηλεκτρονικά φαρμακεία που στην εσωτερική αγορά που αφορά είδη υγείας , ευεξίας και ομορφιάς κάνουν μηνιαίο τζίρο πολλών εκατομμυρίων ευρώ.Το OlympiaBeautyStore.com όμως ήταν μια άλλη μεγάλη πρόκληση υπό την έννοια ότι ήθελε να κάνει το ίδιο στοχεύοντας όμως σχεδόν αποκλειστικά...